onsdag 23 mars 2011

Jag är en bra sambo....

....för jag ställer mig och steker pannkakor (fast jag helst vill dega i soffan och göra ingenting) bara för att jag vet att min Andreas blir så himla glad över det, han tycker att det är så himla gott. Så jag klappar mig själv lite på axeln för att jag faktiskt kan vara lite romantisk ibland. Ville att han skulle ha något gott att äta imorgon när han vaknar!

Somnade som sagt på soffan igår som jag skrev igår att jag skulle göra...och i morse när Andreas kom hem pussade han på mig och hoppades på att jag skulle spendera några timmar brevid honom innan det var dax för mig att kliva upp. Men inte det inte, jag gnällde tydligen något osammanhängande och somnade om....så han sket i mig och gick och la sig....och jag som längtade så efter honom igår kväll...haha. När jag är trött är jag ingen trevlig flickvän. Därför valde jag att kompensera det med pannkakor i stället.

Annars idag har det varit bra....fortfarande snorig och jävlig med jag kämpar på! Skulle städa idag men det sket sig....haha, inte förvånad. Får ta nya tag imorgon! Men tvätta har jag gjort....i alla fall en maskin..

Tänkte ha min nyinköpta Rolling Stones-tröja på mig imorgon och ett par jeanstights....snyggt som faaen! Och bekvämt, det är viktigt med bekväma kläder i mitt yrke! Ska nog locka håret imorgon också...det innebär att jag måste gå upp en timme tidigare....kan vara värt det för det är himla snyggt...men vi får se hur pigg jag är imorgon....Troligtvis kommer jag vara skittrött.

Svante är fortfarande asjobbig! Jar blir gaaaaleeeeeeen!!!!!!
önskar att han bara kunde sluta skrika så jävligt...........

Längtar tillbaka till Liverpool....det var så himla kul där...en dag snart ska vi tillbaka dit. Jag måste det!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar