fredag 4 mars 2011

äntligen helg!

Nu har jag äntligen slutat jobba för denna vecka och fått ta min efterlängtade fredag :) Ska snart till stallet och rida och mysa med hästarna lite, träna såklart, går ner hela tiden känner jag....men fan så jobbigt det är! Har elva veckor på mig att gå ner så mkt som möjligt. Panik? Jaaaaa.....en aning. Men jag försäker peppa mig själv så mycket jag kan, Andreas är ett bra stöd också...han är så söt jämt!

Ikväll ska vi som alla andra miljoner svenskar ha det efterlängtade "fredagsmyset" med tacos (ovanlig fredagsmat va?) och mysbyxor i soffan med en bra film eller så...har längtat efter honom hela veckan så det ska bli underbart! Imorgon hoppas jag på fest hos Millan. Nån som är sugen på att köra mig? Han här hemma ville tydligen inte det så jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig dit och hem....får fjäska ikväll :)

Var hos Maria igår, skitmysigt! Vi satt och prata om allt och ingenting och rätt som det var blev klockan halv ett (!!!!).....sent eftersom vi båda skulle upp och jobba....vart tar tiden vägen när man har trevligt? Vi såg på Big Brother, Maria följer det....det var första och förhoppningsvis sista gången jag såg skiten....så jävla pinsamt att vuxna människor väljer att skämma ut sig i TV....jag förstår inte grejen.....hmm...deras problem, inte mitt....

Nu ska jag byta om och cykla i väg till stallet så att mitt fredagsmys kan sätta igång så fort som möjligt....mer uppdatering imorgon såklart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar