måndag 28 februari 2011

En trevlig kvällspromenad..

...med syster och hennes hund blev det ikväll - riktigt trevligt! Skönt att motionera lite samtidigt som man får snacka lite skit! Vi har en runda som tar ca 30 minuter om man håller ett raskt tempo...himla skönt!


Nu sitter jag här och är sjukt trött...ska alldeles strax ta katterna med mig och krypa ner i sängen....har haft massor att göra idag....har haft en väldigt aktiv dag på jobbet...sen i stallet var det också en hel del att göra...vattnet frös för en vecka sen ungefär så vi måste bära hinkar med vatten till hästarna....lagom roligt....men jag var ute på en riktigt härlig ridtur på den finaste hästen i hela världen och då blir allt annat slit i stallet oviktigt - det är värt det! Har en känsla av att jag kommer sova gott i natt....

Borde ha tvättat och dammsugit hemma idag men jag hade ingen ork (eller lust!) för det idag...får ta nya friska tag imorgon och hoppas på att få mer gjort då....

Är lite sugen på att åka till Örebro och kolla in lite grejer i stan....får se om nån är sugen på att följa med...var länge sen jag tog en liten shoppingrunda...det vore kul...och jag har faktiskt lite ärenden också....men jag får ta det efter Liverpool....är skitsugen på min tatuering också....ska göra tre "old school diamanter" (fattar ni mad jag menar?) på insidan av vänstra underarmen...i tre olika storlekar, en liten, en mellan och en stor....så jävla peppad på att göra den...blir nog till våren...innan sommaren ska jag ha den i alla fall!! kommer bli skitsnyggt....

Nu ska jag ta mina kissekatter och lägga mig i sängen hos min snarkande sambo. Håller på att somna sittandes här i soffan.

Sov gott vänner.

2 kommentarer:

  1. Jag promenerar totalt en dryg timma :o)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Sorry Annika för den lilla (men ack så viktiga) detajen....bra att du påpekade min miss där :) kram!

    SvaraRadera