lördag 26 februari 2011

Lite nyvaken?

Gud, klockan är redan tio men jag är  skittrött fortfarande....ska åka till stallet om en kvart så då ska jag väl ändå hinna vakna till efter vägen :) somnade väldigt sent..typ tre tror jag...men det var en skitkul kväll igår....mycket skratt och trevligt sällskap! Och nu har jag börjat vänja mig vid att köra nyktert på fest. Fick frågan om jag var gravid (?!?) bara för att jag som sagt inte dricker på fester och sånt längre.....skrattade gott åt frågan och garanterade henne att så inte var fallet. Varför tror folk sånt? Jag lovar och svär att jag inte är med barn! Har fått frågan av många men nej, nej....är absolut inte redao för det än.....har bara bestämt mig för att få i mig så lite kalorier som möjligt eftersom jag vill bli smalare till sommaren...men många av mina kamrater verkar inte tycka att det är en anledning man kan nöja sig med....haha. Men jag bara skrattar åt det...


Idag händer inte mkt. Ska ut till Mulle så fort jag bloggat klart. Ska rida lite, sen mocka och göra fint i hans box...sen ska jag träna lite...sen hem och ta en dusch. Måste åka till affären och handla mat och sand till katterna....ska dammsuga och skura...samt ta hand om lite tvätt. Finns alltid något att göra, lika bra att passa på när man är ledig :)

Älsklingen spelade innebandy med sitt jobb igår....av nån anledning tror jag dom tacklade och "slogs" mer med varann än spelade....Kom hem till en man med sårig näsa och fläskläpp.....hmmm...låter som en kul match!

Nu ska jag kila, hästen väntar!
Ha en härlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar