lördag 19 februari 2011

Världens bästa fredag!

Igår var så himla trevligt, var hemma hos Putte och Milla! Andersson var också där....och Andreas förstås :) Vi var inte hemma fören halv tre ungefär....Mina kompisar är världens bästa! Vi snckade skit, lyssnade på musik och spelade spel...fullaste killen vann...haha! Jag var nykter...kändes bra att jag kunde ha skitkul utan alkohol....allt blev liksom bra ändå....allt beror ju på vilket folk man hänger med för att det ska bli kul, inte hur mycket man dricker....skönt att inte vakna med illamående och huvudvärk!

Gick upp vid halv nio (hade aldrig hänt om jag festade med alkohol igår!), ringde mamma än sväng och sen började jag med tvätten....lika bra att tvätta när jag vaknade såhär tidigt en lördagsmorgon...
Andreas sover fortfarande....låter honom sova....han lär väl sova till elva eller någe...

Vi ska ut till mina föräldrar vid tre i eftermiddag, dom ska åka bort så vi ska passa hunden....världens finaste lilla vovve, ska bli kul att vara med henne i några dagar...vi ska bo där tills på tisdag....

Ikväll önskade jag fläskfilé och klyftpotatis....vi har allt hemma till att laga det så det blir nog det....ska bli himla gott! Men innan middagen blir det självklart lite träning också förstås.....kanske en bastu också om vi får låna den för mamma och pappa...vore skitskönt ju! Nu är det ju sjukt kallt ute så det känns lockande med en varm bastu nu måste jag säga :)

Nu blir det en kopp kaffe och lite mys med Saga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar