söndag 27 februari 2011

Alldeles för kort helg!

Denna helg har gått på tok för fort....hade gärna varit ledig ett par dagar till :) Men helgen har varit bra, har spenderat den hemma och i stallet....förutom i fredags då....lördagskvällen var vi hemma och såg på film och bara pös i soffan....Vi har inte "råd" att slösa några pengar nu inte, för om några veckor är det ju dax för resan till Liverpool och då vill vi ju spara alla våra slantar så vi kan lyxa oss ordentligt när vi är där! Längtar ihjäl mig!

Nu ser vi på sista minuterna av Top Model...eller vi och vi...snarare jag :) Snart dax för Solsidan, veckans höjdpunkt! Har lagat vegetarisk lassange till fästmannen så han är nöjd och glad, jag skippade den för jag har massor med ost och sånt på den och det är inte nyttigt :) åt kycklingsallad med pesto i stället. Lika gott det :)

I veckan händer inte så mycket....blir väl stallet som vanligt, ta hand om lilla Mullen....ska försöka ta mig tid att åka och hälsa på Maria också...sen blir det mest hemmamys med Andreas eftersom han är hemma om kvällarna denna vecka....

Nej nu hinner jag inte skriva mer för nu är det Solsidan!
Hoppas ni också ska se det, för det kan man inte missa ju!
Ha en skön Söndagskväll, nu ska jag lägga mig med huvudet i Andreas knä och njuta lite av livet....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar