söndag 20 februari 2011

I rymden finns inga känslor.

God morgon!

Såg fimen igår, I rymden finns inga känslor...satt som klistrad framför tv´n och blev helt tagen....som vanligt kunde jag inte låta bli att gråta...kan inte se såna typer av filmer utan att tårarna börjar rinna....känslosamma och fina berättelser blir för mycket för lipsillen Cissi :) Men bra var den, väldigt bra! Kan aboslut rekomendera den till er som inte har sett den....den hade ett väldigt bra budskap!

Ikväll ska vi se en film som min familj hade sett som tydligen var bra...."Sebbe" heter den....verkar också vara en sån där gråtfilm så jag lär väl tjuta ikväll med.

Igår hittade jag en sån där "vågtång" till håret....vet ni vad jag menar? Den gör inte håret skitlockigt men det blir smålockar och ser lite vågigt ut.....gjorde hela håret igår och jag blev så jävla nöjd - det blev skit fint! kommer aldrig mer ha mitt raka trista hår igen efter detta underbara fynd från Ica Maxi! Den var väldigt lätt att använda och resultatet blev supersnyggt....det var halva priset på den så den kostade bara 199 kr....och jag har länga kollat på en sån men inte köpt den pga priset.....men som sagt, nu såg jag min chans att äntligen bli av med mitt raka tråkiga hår! Är sååå nöjd!

Vi åt fläskfilé till middag igår, Andreas är jätteduktig på att få till det gott...smakade riktigt bra faktiskt!

Sov så himla skönt i natt...minns bara att jag la mig igår kväll och sen vaknade jag på morgonen av att klockan ringde för att jag skulle ner till stallet och morgonfodra hästarna.....Har inte vaknat en enda gång under natten....det är nå visst med att sova "hemma" tror jag minsann :)

Nu vaknade Andreas till liv, ska gå ner och äta frukost tillsammans med honom...sen ska jag ut och släppa ut hästarna i hagen och greja lite....sen ska vi väl hem en sväng och kolla till våra fyrbenta älsklingar hemma hos oss....

Nu ropar kaffebryggaren på mig.
Ha en skön dag i solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar