måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans dag..

...är inget jag känner att jag bryr mig om längre....fattar inte grejen med det....varför måste det finnas ett visst datum då man "måste" planera in romantik och kärlek på? Vi bojkottade hela skiten och hade en helt vanlig dag....för vi har ju kärlek i vårat hem varje dag <3 Det där med presenter och blommor och sånt struntade vi i...vi sparar hellre pengar till vår Liverpoolresa...ser hellre till att vi har råd att unna oss lyx och romantik då. Anser att Alla hjärtans dag är ett jävla jippo som är till för att affärer och företag ska tjäna pengar...så det är ett BIG NO NO på det i år....förr var det jätteviktigt för mig med blommor, choklad och bio...men nu är jag så glad för det jag får varje dag från min fästman att jag inte tycker att det är så speciellt med denna dag...det har falnat av med tiden liksom....Man ska rå om varann varje dag. Och det försöker vi att göra också och det lyckas vi med ganska bra anser jag!

Saga har varit lite hängig...men idag fick hon vara utan tratt i en halvtimme under uppsikt av oss och jag har aldrig sett henne så lycklig som hon blev utan tratt.....hon tvättade sig och kliade sig i öronen och på halsen...mumsade på godis och njöt!...ska ta av henne den en stund imorgon med...lillpluttan!

1 kommentar:

  1. Läs hennes inlägg om alla hjärtans dag..

    http://blogg.aftonbladet.se/fotbollsfrun

    Kram från Annika

    SvaraRadera