måndag 7 februari 2011

Ruskväder....

...och en sambo som jobbar natt, avskyr måndagaskvällarna när han jobbar natt....då känner man sig så ensam när man har varit tillsammans hela helgen, tur att jag ikväll ska ut och gå med storasyster och hennes hund, då får jag lite sällskap...och just nu ligger Svante här intill mig och myser...så det är inte så farligt....men endå....vore liiiite mysigare om han var hemma....


Som jag skrev i tidigare inlägg så har vi förlovat oss och jag är verkligen lycklig! Känner mig nyförälskad och helt sprallig i kroppen, en härlig känsla! Jag vill vara hos honom hela tiden och bara sitta i soffan och kramas och prata om allt och ingenting....ser på min äskling med helt nya ögon, kan inte tänka mig ett liv utan honom, och som plus i kanten fick jag en fin liten ring som pryder mitt finger så fint.....
Underbart när man känner att man har hittat sitt livs kärlek....


I veckan händer inte mkt, ska på ett födelsedagsfirande på onsdag och på torsdag ska jag träffa Maria över en kaffe och snacka skit! Ska väl försöka få lite "hemmafix" gjort också....

Nu ska jag äta lite och så,
tjingtjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar