söndag 13 februari 2011

En lugn helg...

...har det varit för en gång skull! Och det har varit riktigt skönt måste jag säga....bara sitta och ha hemmamys med sambo och katter. Igår åt vi sushi och tittade på "Torsk på Tallin"....riktigt mysigt att bara vara vi två...

Vi ville inte åka nånstans heller för Saga har ju som ni förstår en tratt på sig och är väldigt duktig med att försöka få av sig den så vi ville inte lämna henne ensam på kvällarna...hon tycker väldigt synd om sig själv vill jag lova....vi köpte hem färsk strömmingsfilé för vi tyckte lite synd om henne. Tror ni katten åt?!! ....det kan jag säga att det gjorde hon inte......hon luktade lite på den satte hon sig i ett hörn och blängde på mig och kände väldigt stor självömkan....men men, husse och matte gjorde vad dom kunde men det dög inte :) Svante däremot åt för glatta livet - han tyckte det var supersmarrigt, men han äter ju va fan som helst den där lillskiten :)

Hade tänkt se Wallander ikväll men missade första timmen och nu känns det inte som det är nån idé att engagera sig i den....Så jag surfar runt lite, lyssnar på musik och tar det lite lugnt...

Ser fram emot att äntligen kunna få JOBBA imorgon!! Har ju inte jobbat sen i tisdags så nu börjar det klia lite i kroppen...så det ska bli schysst att gå dit imorgon med nya och friska tag :)

Längtar till våren. Då händer det stora saker vill jag lova :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar