söndag 6 februari 2011

En rolig helg!

Har haft en såå rolig helg, haft så mkt skoj för mig att jag inte ens hunnit blogga :) I fredags var jag ute och åt och gick på bio med mina föräldrar, det var supertrevligt! Igår var jag och Andreas med ett gäng kompisar på Boda Borg och härjade runt, kul att få leka av sig lite, det blev en riktigt lyckad dag...dagen avslutades med fest hos Maria här i Åbytorp och även det var roligt, alla tjejkompisar var där så det blev mycket flams, skratt och spel! Vår söndag har varit lugn och behaglig, inte gjort något speciellt...varit i stallet som vanligt samt tränat lite...Nu sitter vi och tittar på Wallander och har lite mys med katterna....

I helgen gjorde vi även en speciell sak. Jag och Andreas förlovade oss. Behöver jag säga så mycet mer än så? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar