torsdag 10 februari 2011

Stumpan....

Lilla, lilla Saga....Hon tycker inte om livet just nu och jag lider så med henne. Hon avskyr tratten och är väldigt yr och sömnig...tycker så himla synd om henne! Hoppas det blir bättre om några dagar....och att såret läker som det ska...får ha koll på henne under kvällen så att allt är okej med henne, men det hugger i hjärtat att se henne såhär och veta att man inte kan göra nånting för att hjälpa henne :(

Jag mår bättre i alla fall, har faktiskt ätit ikväll och fått behålla det....skönt! Så imorgon ska jag nog ha ork att rida och så....är trött på att vara orkeslös nu :)

Helgen lär bli en lugn "hemmahelg" eftersom vi måste hålla koll på lilltösen! Men det kan vara skönt det med ibland....spendera lite tid med min lilla men ack så unerbara familj här hemma....

Nu ska jag ta hand om en hängig katt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar