onsdag 23 februari 2011

Lill-lördag...

...innebär en lugn kväll hemma med mina bebisar...Saga har fått av sig sin tratt nu så hon är skitnöjd! Svante är också glad....mest glad är han nog över att jag är hemma. Han vill gosa heeela tiden!




Jag menar, kolla in myskillen...är han inte finast i världen? Mammas lilla plutt!


Snart kommer Maria också, blir kaffe och tjejsnack. Kommer bli kanonbra!
Fick just världens mest romantiska sms från min älskling ute i skogen....kan han inte bara komma hem?? Längtar ihjäl mig...men idag hann vi faktiskt ses i vaket tillstånd och kramas lite. Första gången sen i söndags....hårt att leva tillsammans med en timmerförare....men desto gladare blir man när man väl ses efter en för hans del lång arbetsvecka....


Dagen idag har varit som vardagarna är mest...jobbat, hem och pussa på sambon, stallet, mocka, rida, på med Millencolin i mp3n och tog cykeln och trampade hemåt....och även idag (jag är inte förvånad) fick jag frost i håret....jävla kyla. FÖRSVINN!


Lite sugen på Way out west i sommar...festivalen i Göteborg.....Thåström kommer ju....innebär inte det att man mååååste åka dit? Det gör det va? Bra, jag trodde väl det....ska bara ta en liten diskussion med mannen jag lever med.....får se till att fjäska för honom rejält. Han vill heller till Sweden Rock...men nu snackar vi ju Thåström för tusan. Det borde nästan vara olagligt att missa en spelning med honom....


Får ta fram min allra gulligaste sida och se vad han säger....tillslut ska väl ändå jag få som jag vill, eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar