fredag 25 februari 2011

kort uppdatering idag...

...eftersom jag har lite halvbråttom idag, ska ju som jag tidigare nämnt gå på fest med mina arbetskamrater idag så jag måste snabba mig in i duschen. Har haft världens längsta dag med ett värkande huvud. Inte alls särskilt kul när skallen bara dunkar....hela dagen blir förstörd! Men nu börjar det ge sig lite så jag hoppas inte att kvällen blir påverkad.

Kom hem till två sovande katter liggandes på en pläd i soffan. Värsta mys! Tänk vilken lyx att vara katt? Äta, sova, äta, sova....massa kel när husse och matte kommer hem, sen äta lite till, busa lite....och sen sova igen....snacka om härligt liv :)

Helgen blir i övrigt lugn....ska bara vara hemma är det tänkt. Känner inte för nå annat....värst vad jag har blivit hemmakär? I höstas var det fest varje helg ju....jag gillar att vara hemma :)

Nä nu blir det duschen....har ju förjävligt hår som på nåt vis måste försöka bli vackert - om det går!
Bättre uppdatering imorgon...

Ha det bäst på ert fredagsmys - hur ni än väljer att det ska vara!
kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar