onsdag 23 februari 2011

Hemma!

Mina katter har fullkomligt tokspel här hemma. Hur ska jag kunna sova? Första kom Svante rusande över bordet i vardagsrummet och efter kommer Saga med tratten...haha. Mina gullungar. Jag har längtat mig galen efter dom efter 4 dagar borta från dom....rätt löjligt egentligen men dom är ju världens goaste kissekatter och jag klarar knappt av att vara borta från dom ett dygn så det var lite jobbigt att vara ifrån dom...får hoppas på att dom vill mysa med mig i sängen sen...som det ser ut nu är nog inte det rikigt vad dom har tänk. Tokkatter!!





Tog en dusch när jag väl kom hem vid halv elva, riktigt skönt! Ska snart krypa ner i miiiiin säng och sova....men jag måste ju erkänna att det inte var helt fel att sova i mammas och pappas säng....sjukt skönt! Men hemma är alltid bäst, eller hur?

Imorgon händer inte mkt förutom (som jag skrev förut idag) att Maria kommer hit! Ser väldigt mkt fram emot det....ska väl se om jag kan träffa Milla någe också....så svårt att orka/hinna träffa kompisar i veckan....jag är alltid helt slut på kvällen när jag kommer hem efter jobb och ridning....får rycka upp mig lite! Men kaffe med Maria kommer bli suveränt!


Nu ska jag ringa världens finaste och säga godnatt. Sen ska jag ta en bok och lägga mig i sängen och läsa lite innan jag somnar. Varför ska jag alltid vara så kvällspigg för? Klockan är ju för fan halv ett....hmm....är medveten om att när klockan ringer i morgon kommer fröken Rosengren vara sjukt trött. Tur att jag inte behöver kliva upp fören 8.15 imorgon ..sköööönt. Men jag tror nog jag kommer vara lika trött för det....

Hörs imorgon vänner, nattinatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar