torsdag 7 april 2011

Helg för min del nu...

...och det känns så himla skönt, har varit så trött varje morgon nu när jag inte haft min långa sovmorgon som jag är bortskämd med (börjar ju vanligtvis kl 9 varje dag) så nu känner jag att jag är värd att sova tills jag vaknar imorgon och det är precis vad jag tänker göra också, känner att min förkylning börjar komma tillbaka igen också och det kliar och svider halsen. Fan alltså, tredje gången nu....kan jag inte bara få bli äckligt jävla sjuk en gång i stället? Jag åker fan på precis allt...tror jag är lite klen :)

Aja, det är bara att bita ihop, blir jobbigare om man känner efter! Ska snart dra mig ut till stallet och hämta min cykel för att dra in en snabbis till Kumla för att jag måste till apoteket som stänger 18.00...dryyygt. Men jag måste. Sen ska ju hästarna in och jag ska mocka och rida...

Sen om det hinns och orkas med ska jag hem till Maria på kaffe och film :)

Imorgon ska Svante på date med en kattflicka som heter Lilly. Dom ska få lite ensamtid i Lillys badrum så får vi se om dom blir kära i varann..lilla plutten!

Undrar när min sambo kommer hem idag? Hmm....han är en mycket upptagen man....
Nu ska jag kila, men det blev en kort uppdatering i alla fall, bättre än ingen alls!

Ha en schysst eftermiddag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar