måndag 4 april 2011

Det här är inte roligt ju...

Så jäkla trist att bara sitta ensam hemma och glo...finns ju inget att göra och Andreas kommer inte komma hem fören på onsdag....hur ska det gå? Kommer bli galen av att det är så tyst och tomt här hemma...nu tänker ni säkert att det är ju faktiskt inte såååå långt kvar till onsdag, men jo - det är det visst! För mig är det lång tid för att jag vill ha nån här hemma hos mig och jag vill krama honom som jag alltid gör när jag vaknar och ska kliva upp...men nu ska han sova i en jävla lastbil nånstans i ingenstans i stället för här hemma hos mig. Drygt. Hoppas dom här dagarna går fort så han kommer hem snart....

Kom faktiskt upp halv sex i morse...vill inte påstå att jag var vaken för det var jag inte, men upp kom jag och jag var vaken efter x antal koppar kaffe och redo för barnen på jobbet! Dagen susade snabbt förbi och rätt som det var blev det kväll...vet inte vart tiden tog vägen. Det är jag med mina fullspäckade dagar som får tiden att gå....synd att det ibland är så att man har så mycket att göra att dagen inte räcker till ibland. Men denna vecka börjar jag halv sju eller sju, lite olika från dag till dag och då slutar jag halv två eller två - skitskönt att komma hem efter lunch! Och på fredag är jag leeediiiig och härligt nog så är Andreas det också, så vi ska lite förmiddagsmys och inte stressa alls på morgonen, ta en liten sovmorgon och äta god frukost tillsammans.

Jag måste beställa brudbuketten också....shit, vet knappt hur jag ska ha den...och den känns väldigt viktig...att den är perfekt! Sen måste jag köpa skor och lite smycken och grejer till klänningen...som jag förövrigt betalade idag så nu är den miiiiin!!!! Helt kär i den! Längtar tills jag kan visa upp den för er här i bloggen :) Tänk, nu är det inte alls lång tid kvar tills jag och Andreas faktiskt gifter oss....

Kan inte ens fatta det, känns helt overkligt....vi ska verkligen...




GIFTA OSS!!


Helt sjukt, eller hur? Jag kommer inte längre vara en "Rosengren"....kommer få som en helt ny identitet känns det som, Cecilia Norberg. Inte Cecilia Rosengren...lite pirrigt och läskigt men oerhört romantiskt och härligt förstås! Trodde aldrig att jag skulle gifta mig nu...men det ska jag och det ska bli hur underbart som helst att få bli en Norberg...Nu börjar nedräkningen...en och en halv månad kvar....för fyra månader sen friade jag till Andreas och nu är vi snart gifta...spelar ingen roll hur många gånger om dagen jag tänker på det....förstår inte ännu hur stort detta är.

Jag är så jävla lycklig!

...men nu vart jag ännu mera längtig efter Andreas så nu ska jag stänga av datorn, dra igång en film som jag har tänkt somna till för ikvälll ska jag sova i soffan. Där sover man bra skönt när man är ensam. Ska sätta klockan på sex också...faaarligt tidigt för Cissi...får tänka på den där sovmorgonen på fredag....


Godnatt kompisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar