söndag 10 april 2011

Dålig uppdatering...

...av mig som brukar blogga varje dag :) Har haft rätt fullt upp i helgen och idag har jag mått skitdåligt...ont i halsen och förkyld som fan. Tror jag hade feber i morse för jag hade en t-shrit, en munkjacka och två jackor - min och Andreas jackor....och jag frös ändå....hmmm...skumt. Men nu är det rätt lugnt så jag ska banne mig jobba imorgon!

Helgen har väl vart bra. En aning störd måste jag väl säga men det var väl jag som stod för det störda - som det oftast brukar vara....men men. Var med Milla och alla dom andra underbara! Förutom det som fuckade till det så var det rikigt roligt! Som alltid.
Love you.



Shit, nu är det 40 dagar kvar tills vi gifter oss. Tror jag är inne en nån "panikperiod" nu....helt flippat! Jisses....måste lugna mig lite...samla ihop mig lite så det blir bra allting. Har inte vant mig vid att jag ska bli nåns fru...tänker på det varje dag som ni förstått och det är typ kaos. Att gå från att "vara ihop" till att vara i "ett äktenskap med varann" är så himla.....mäktigt liksom och jag trodde aldrig att jag skulle vara typen som skulle stå brud. Vet fortfarande inte om jag är det men nu är det så....känns häftigt!

Min Andreas....han kan inte ha det lätt han, som väljer att leva tillsammans med en toka som mig. Men han är så bra för jag kan alltid prata om allt med honom utan att det känns konstigt liksom, han är min bästa vän och jag skulle inte klara en dag utan honom i mitt liv.....han är så förstående, så stark. Han kan ta mina fel och brister, och trots att jag kanske inte alltid är precis som han skulle önska att jag skulle vara så älskar han mig ändå, bakom det där flippade och lite väl spontana...jag ha jävligt lätt för att "skena iväg" och köra på innan att riktigt tänka efter innan...men han står liksom ut med mig. Han kan ta det och jag fattar allvarligt inte hur kan orkar med det ibland. Han är så jävla bra.

Och idag kom jag på vad lyckligt lottad jag är som faktsikt ska bli hans fru. Han har valt att dela livet med mig och jag ska verkligen ta vara på varje liten stund jag har tillsammans med honom.
Typiskt mig att så lätt glömma bort sånna små men ack så viktiga saker.

....har fortfarande inte hittat den perfekta brudbuketten än. Vet inte vad jag ska ha.....funderar på nåt i denna stilen:




Vad tycker ni? Jag har ärligt talat ingen aning...finns så mycket att välja på....får dra med mig lilla mamma för experthjälp :)

Nu blir det TV en stund, sen ska jag lägga mig hos Andreas som åker till jobbet imorgon och sen kommer han inte hem fören fredag. Sååå jävla tråååkigt kommer det blir utan honom.





2 kommentarer:

  1. Stort grattis till bröllpet Cissi!=) Va roligt för dig! Önskar er all lycka! Många kramar Erica Löfling

    SvaraRadera
  2. Åh tack erica! Grattis till dig med som väntar på ytterligare ett litet underverk! Lycka till med allt! Kram!

    SvaraRadera