onsdag 6 april 2011

Nu är min älskling hemma.



Nu äntligen har han kommit hem! Jag vart superlycklig över att se honom...känns som evigheter sen fastän det bara är några nätter :) Ska snart gå och lägga mig hos honom, kände för att uppdatera lite kort innan läggdax!

Idag kom Milla, Putte och Andersson och hämtade upp mig vis stallet för vi skulle till Vretstorp och kolla in finklänning till Milla som hon ska ha på mitt och Andreas bröllop. Hon var så himla fin så jag blev blödig och jävlig med tårar i ögonen....fina Milla, har aldrig sett henne i klänning så hon var väldigt vacker! Det var kul att träffa dom alla tre, även fast det inte blev nån längre stund, men ett par timmar i alla fall.
Ni är bäst!

När jag kom hem dröjde det inte länge fören min sambo kom innanför dörren, skitig, trött och hungrig. Lagade makaroner och köttfärssås till honom med massor med riven ost på - vägen till hans hjärta går nämligen genom magen har jag lärt mig genom våra år tillsammans och pasta med mycket ost på är en av hans favoriträtter, så han blev väldigt nöjd och glad. Shit, kände verkligen att jag saknat honom mycket.
Fick också veta att han läser min blogg, haha....han som alltid sagt att han hatar bloggar och att har bättre saker för sig än att hållas med sånt.....men min läser han minsann....I knew it!
Älskar dig Deas.


Haft en riktigt bra dag, både på jobbet och på eftermiddagen. Jobbar tidigt pass i morgon sen får jag heeelg!! Lutar mot att jag åker till Milla och Putte för att hänga där lite, alltid roligt där!





Checka in min skiiitacoola kaffekopp jag köpte i Liverpool:




....min Beatlesmugg gör att kaffet smakar ännu godare :)


Nattinatti kompisar, nu går Cissi och lägger sig i sängen istället för soffan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar