söndag 3 april 2011

En liten sammanfattning av helgen....

Shit...den här helgen har varit helt galen. Hur mycket kan egentligen hända på bara två och en halv dag liksom? I fredags var jag och Andreas hemma hos mamma och pappa och bastade lite och åt god mat tillsammans med dom, jättemysigt! Jag älskar att spendera tid med familjen...

I lördags gick jag upp tidigt för jag, Milla, Carro och Jennifer skulle mötas upp i stan för att bli sminkade och fotade och grejer....skitkul grej! Resultatet blev såhär:



Köpte en bild på mig till Andreas men den ligger inte i datorn än....han tyckte väldigt mycket om den! Trodde aldrig jag skulle göra något sånt här men jag blev tillfrågad av Milla och jag hade riktigt kul måste jag säga! En rolig dag med tjejerna....

Efter plåtningen drog jag vidare hem till Andreas kompis för vi skulle ut och fira en tjej som hade fyllt år. Vi möttes upp och gick ut och käkade på Paco´s....rikigt gott käk och trevligt sällskap. Efter middagen drog vi vidare till roligaste krogen i stan - Strömpis! Det var nog rätt kul men jag var inte på partyhumör direkt men det var helt okej! Kul att hänga med Andreas kompisar måste jag säga, gör inte det så värst ofta så det var roligt...Så det berodde inte på dom att jag var lite "off the record"...
Hade lite annat i skallen som spökade...

Idag har varit en lugn söndag...den har bestått av massor med hästaktiviteter och så har vi varit och storhandlat....hatar att handla mat....vet inte riktigt varför men jag tycker verkligen det är skiiiittrist. Men vi fick massor med mat med oss hem så nu ska jag nog slippa det där för ett par veckor framöver :)

Nu sitter jag och slötittar på nätet för det är bara skit på tv...inget roligt att titta på och det är förstås bra, för jag måste lägga mig senast kl elva ikväll, för morgontrötta Cissi ska börja halv sju imorgon.......kommer vara döööööd. Lika bra att ladda kaffebryggarn ikväll så är det bara att trvcka igång den imorgon. Kommer bli tufft, men jag slutar ju tidigare och det är värt mycket!


Hoppas ni har haft en bra helg alla ni!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar