måndag 25 april 2011

Slut på ledigheten,

Imorgon är det jobb igen, men jag kan ärligt säga att jag ser fram emot att jobba, saknar mina småkottar! Och denna vecka går jag på mitt ordinarie schema så jag börjar inte fören kl nio. Inte så jobbigt med andra ord...

Min helg har varit utmärkt, blev ett väldigt lyckat påskfirande som alltid! Barnen var fantastiskt söta och blev väldigt glada över alla presenter! Kvällen bjöd på god mat och gott vin, självklart även mycket skratt som vanligt hemma hos oss! Barn, djur och folk överallt :) Så det ska vara...

Årets Påsklook:




Idag vet jag inte vad som händer, hoppas på Askersund men jag vet inte ännu...såklart blir det stalltid och sambomys!

På tal om det så kom han hem nu, han har varit i stan och uträttat bröllopsgrejer. Spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar