lördag 23 april 2011

Påskfirande!

Idag är det äntligen dax för årets påskfirande med familjen! Kommer i eftermiddag troligtvis träffa världens finaste påskkärring och påskgubbe som ska få väldigt fina påskpresenter..längtar redan! Finns inte mycket som slår min familjs påskfirande, det börjar redan på eftermiddagen och slutar inte fören sen natt...och varje år är det lika trevligt! ...och att vi hade sån tur med vädret är ett stort plus i kanten!

Påskmiddagen igår blev mycket lyckad, men det kan ju inte bli annat när man har så härliga vänner som vi har, en mycket trevlig kväll med god mat och mycket skratt!

Maria och jag har båda två väldigt fullspäckade eftermiddagar och hinner inte ses så ofta, så det var riktigt roligt att hon var här igår!



Min vapendragare Milla var såklart här, något snorig och sliten, men hon kom ialla fall!



 Sociala Svante gillar Andersson och var inte sen med att knycka till sig lite kel och gos med honom.
Mattes lilla homo <3





Kvällens look!



 Och avslutningsvis bjuder jag och Maria på en "fulbild"! Det är ju ändå påsk :)


Hoppas ni alla får en riktig härlig Påskhelg - jag vet att jag kommer ha det i alla fall!
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar