onsdag 20 april 2011

Ok, nu kör vi gång med schemat..

Dag 1

Tio fakta om mig + ett foto.

  1. Jag är besatt av skräckfilm, nästan sjukligt. Kan sitta en hel natt och se på splatterfilmer och det rorar mig. Konstigt? .....Ja en aning.
  2. Jag är värsta musiknörden. Börjar du prata musik med mig får du skylla dig själv - jag kan inte sluta då!
  3. Jag har extremt lätt för att gråta till filmer... Sätt på en film om ett tragiskt livsöde eller liknande och jag störtbölar.
  4. Har ett gäng tatueringar, vill gärna ha fler - som tur är tilllåter inte plånboken det för tillfället!
  5. Blir jag arg så blir jag rysligt arg. Har väldigt kort stubin, som tur är inträffar detta inte särskilt ofta :)
  6. Jag är väldigt bekväm av mig (lat?). Orkar jag inte till exempel byta glödlampan i taket, proppen eller dylikt så säger jag bara att jag inte kan så slipper jag..synd bara att sambon har börjat genomskåda det...
  7. Min högsta dröm i livet är att få skriva en bok, en självbiografi eftersom jag anser att jag har en historia värd att berätta!
  8. Spenderar liiiite för mycket pengar varje månad på smink och andra skönhetsprodukter.
  9. Utan kaffe dör jag.
  10. Har en önskan att en gång ha en hund. Inte vilken hund som helst, utan en mops som ska heter Kerstin!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar