onsdag 27 april 2011

Dag 4 – mitt senaste ragg.

Haha, ja ni kan ju alla lista ut vem mitt senaste ragg är...
Min blivande man Andreas såklart!

Hur vår kärlekshistoria startade är rätt kul...det började på en nattklubb i Örebro 2008. Jag och mina tjejkompisar hade förfestar lite i Kumla och hade en riktigt kul kväll. Jag hade nog lite för kul på förfesten eftersom jag deckade i bilen påväg in till krogen... (hmmm...) Ramlade in på Satin och älgade fram till baren. Jag beställer en drink och  hamnar då brevid denna man som jag nu lever tillsammans med. Sneglar lite på han och hans vän och är inte sen med att dra fram näven för att hälsa.

Full som en kastrull står jag där och garvar och pratar om allt och ingenting och det slutade med att jag och mina vänner tillsammans med Andreas och hans vän letade på ett bord för att sätta oss ner. Hamnar såklart brevid Andreas och här har jag inte riktigt bra koll på vad som egentligen sades...Babblade väl på som en annan idiot tills jag inser att jag verkligen inte mår bra. Kastar mig upp och rusar ner toch hamnar med huvudet i toastolen och kräks...minns att jag tänkte att jag var så jävla körd.
"Typiskt att jag ska ligga här och spy när jag äntligen har hittat en man som inte är ett svin"...

Jahapp, kände mig något piggare efteråt så jag gick upp och självklart beställde jag en ny drink och började om. Konstigt nog satt människan kvar och ville fortsätta prata med mig....trots att jag var full och jävlig.
Lyckades verkligen göra ett fint första intryck.
Eller inte.

Hursomhelst, vi satt och snackade en stund och sen blev vi lite danssugna.
Kunde Cissi dansa? undrar ni säkert nu.
Nej det kunde hon inte.
Jag stod och lutade min panna mot Andreas bröst och funderade på vad fan ja höll på med...minns att jag funderade på om jag skulle kyssa honom eller ej och rätt som det var så möttes våra läppar...
Euuuh, jag hade ju spytt Andreas! ;)

Sen var vi som fastklistrade med varann resten av natten, men jag höll hela tiden en rätt kaxig och dryg attityd mot honom. Ena stunden gav jag honom lite kyssar för att sedan gå över till att vara skitdryg.
Vad föll han för egentligen?

Kvällen gled mot sitt slut och vår bil mot Kumla hade kommit och jag gav Andreas en hejdå-kram och sa lite kort: "Jag ringer dig...." innan jag försvann iväg....

Vaknade på lördagsmorgonen och mådde precis så dåligt som jag förtjänade och såg lappen med Andreas mobilnummer liggandes på sängbordet....

Vågade såklart inte ringa...men så tillslut på måndagskvällen tog jag mod till mig och ringde...Han vart väldigt glad och överraskad eftersom han trodde att jag hade dissat honom....vi bestämde träff helgen efter och det blev fika och fnitter...sen sa det bara "pang" så var vi jättekära och ett halvår senare var vi sambos....


....och nu ska vi gifta oss!

Första gången i bloggen - en bild på Andreas...han brukar ju inte vilja vara med på bild i bloggen, men nu så fick jag tillåtelse!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar