söndag 28 november 2010

1 advent..

...men eftersom vi inte har plockat fram ljusstaken än har jag inget ljus att tända, får göra det ikväll i stället...ska till Marieberg idag och handla lite fint pynt att pryda vårt hem med...ska bli mys! Och ikväll ska vi hem till min syster som fyller 31 år idag, paket inhandlat!

Igår var det kul och nyktert, ska banne mig gå ner i vikt nu så då kan man inte supa så mkt som jag har gjort. Ska sikta in mig på att gå ner 1 kg i veckan. Det låter väl rimligt? Men på nyår ska jag fest såklart, men i övrigt ska jag försöka ta det lugnt med allt onyttigt så jag kommer tillbaka till min gamla, snygga kropp :)

Så nu är det självdiciplin som gäller!! Kommer säkert bli sjuuukt godissugen men nej nej neeej....ska låta bli!
Ska bli spännande att se om jag klarar det...det är inte direkt första gången jag säger det, haha....

Nu ska jag strax byta om och dra till stallet i detta snöoväder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar