torsdag 11 november 2010

En fin vän...

...behöver alla! Och jag har turen att jag har funnit den bästa vännen som finns! En tjej som gjort en starkt intryck på mig. Jag vet att hon alltid kommer finnas där för mig, hon älskar mig när jag behöver som mest och skäller ut mig när jag gjort mig förtjänt av det. Hon är en vän som ser mig för den jag är och som jag vet alltid är ärlig mot mig. Hon är hård som sten men samtidigt mjuk och ömtålig - en tjej man ska vara rädd om! Hon är stor i käften och är inte rädd för att slå ner näven i bordet om någon beter sig som en idiot. Och det är det som jag  beundrar hos henne, hon är inte falsk som dom flesta brudar är, hon är rak på sak...Jag skulle vilja vara med henne varje dag om jag kunde, för glädjen jag känner när jag tillsammans med henne är så äkta! Har aldrig haft en vän som hon, och jag vet att vi alltid kommer hålla ihop!

Bästaste bästa du, du vet att du är värdefull för mig, vi ses i helgen gumman!


Kolla in hennes blogg  iceheart.bloggplatsen.se

All kärlek till henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar