söndag 21 november 2010

Kul kväll igår...

....och idag mår man som man förtjänar....

Hade jättekul igår, som vanligt tillsammans med Millan :) Andreas hade också kul på Öl och Whiskeymässan, dom dök upp hos oss vid 23.00 tiden och verkade ha smakat på mycket goda öl och whiskeysorter......

kvällen fortsatte med cider och vin och massa prat om allt och ingenting och det hela slutade med att jag, Andreas och Andersson somnade i soffan vid tvåtiden......en lyckad kväll!

Idag blir det lugnt, ska till stallet vid fyra för hovslagaren kommer, sen ska jag mocka och rida och lite sånt....sen blir det hem och göra middag...idag blir det kyckling och pastagratäng till kvällsmat! Till luch för min del blir det nu choklad och vatten....haha, orkar inte.....hehe..köpte fanta också så jag kanske tar lite sånt också....dagen efter fest är det alltid gott med kolsyra....jag bara måste ha det....till frukost blev det Max vid Marieberg....det var sjukt gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar