onsdag 17 november 2010

Hemma från jobbet i några dagar...

...och det är jävligt träligt i längden...men jag mår inte så bra så det är ju som det är...
Helgen var kul! Deckade i Puttes soffa och kl tre på natten ringde Andreas och ville in....han hade varit ute på krogen och roat sig medan jag stannade hos Putte och festade med Millan och dom...det var kul!




Sen i veckan har jag som sagt in mått bra alls och varit hemma, så det har inte hänt så mkt, har sovit, sovit och sovit....hänt lite annat också som jag inte tänker skriva om i bloggen men det var skitjobbigt och jag är lite ledsen över det...och jag undrar varför jag lät det bli så och varför det är så svårt att bara skita i det och gå vidare....trodde väl inte att det skulle bli så antar jag...men det gick åt helvete och det är ledsamt...kan inte säga så mycket mer om det....gud vad jag ordbajsar...haha!
Det är bara resa sig och gå vidare...det har jag gjort hela livet så det ska jag väl klara nu med!


I natt jobbar Andreas så det är jag och katterna ikväll. Tittar på 24 timmar på kanal 3, Maria Montazami är med, fan vad klockren hon är, hahaha! Hon äger stenhårt, så himla skön kvinna....haha...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar