torsdag 25 november 2010

Jag försöker att inte bli irriterad...

...men jag blir bra sur när folk ingorerar "viktiga" saker....jag har väntat i flera dagar på att vi åtminstone ska prata om saken men inte det nej....och då blir jag skitsne. Man kan inte bara låtsas som att saker inte är som det är...att jag har tänkt på dig hela veckan och funderar och kilat söndere skallen på mig är kanske ingenting som är viktigt för dig? Jag önskar nästan att det inte blev såhär, att det aldrig hände...för jag trodde inte att jag skulle må som jag gör pga det....så jag vette fan vad jag ska göra faktiskt. Jag har bestämt mig för att skita i dig från och med ikväll, jag har ingenting att säga dig, jag vill dig ingenting längre. Du borde förstå att du borde säga nånting efter det som inträffade men det verkar du inte vilja. Så jag skiter i det där nu. Självklart är du min vän men nej....det här är bara jobbigt och jävligt onödigt att lägga ner energi på.
Synd bara att inte du ansåg att det var lika viktigt för oss att snacka om det som jag tycker...men men, that´s life Skulle du ångra dig så vet du vart du kan nå mig.

Nog om det, ikväll har jag varit i stallet som vanligt och ridid ute i snön, frös fingrarna av mig! Det gjorde ont till slut och jag led verkligen! Ajajaj....satans vinter. Sen kom Andreasoch hämtade mig för vi skulle till Marieberg för att handla födelsedagspresenter till mina systrar som fyller år på lördag och söndag. Fick mig även lite smink och andra skönhetsprodukter...och sånt är alltid kul att ha nytt! Jag blir alltid lite extra glad när jag har nytt smink, hehe...

Sen käkade vi på Max som jag anser är dom bästa på hamburgare! Friscomålet är mums :)

Nu ligger jag i soffan och ser på TV och softar lite, funderar på att försöka lägga mig någorlunda tidit ikväll om det går....
Sov gott,
Bye bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar