tisdag 9 november 2010

Hemmamys ikväll...

...med katter och sambo.
På grund av detta jävla snöoväder kom inte Millan och Putte hit, men jag ville inte heller att dom skulle sätta sig i bilen i det här kaoset....så vi får sikta in oss på att träffas på lördag i stället, då blir det spelkväll! Yeeey, jag älskar sällskapsspel! Men det är ju tyvärr bara tisdag idag....så det är låååångt till helgen. Saknar ju mina vänner!

I veckan  händer inte mycket, kommer mest bara jobba och vara i stallet....orka göra något när det är sånt här skitväder!

Andreas har lagat min laddare! Han är så himla bra min sambo....så nu går det alldeles utmärkt att ladda mobilen igen.....cissi är glad! för min mobil dog idag så jag hade lite panik....men nu är det fixat, äntligen!!

Nu blir det lite bloggläsning och sambotid :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar