fredag 26 november 2010

Var nog lite sur igår...

Men på mig går det snabbt över så idag är jag glad igen! Surnar lätt till på folk som inte fattar nåt....hehe.
Kom hem från jobbet för en liten stund sen, snart blir det stallet....ska rida en sväng tänkte jag. Sen ikväll ska jag hem till Annika på lite tjejkväll och se Sex and the city 2....har inte sett den så det ska bli skitkul! Andreas får klara sig utan mig ikväll :)

Imorgon ska vi fira en 15 åring, sen ska vi hem och baka lussebullar och pepparkakor :) ska bli mysigt, ska minsann tvinga sambon att göra det med mig.....hehe...vet inte hur sugen han är....men det kan han banne mig göra tillsammans med mig....lite samboaktiviteter ska vi väl ändå ägna åt oss :)

Kom som vanligt hem till två kelsjuka katter, dom har gosat ner sig på pläden brevid mig och myser sig, dom har tydligen saknat sin matte idag:


Mina finsate fina små älsklingar. Dom är det finaste jag har! Nu ska jag ta en kaffe och läsa bloggar en snabbis innan det är dax att dra :) Ha en schysst fredag, det ska jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar