lördag 20 november 2010

....för jag var med Andreas på jobbet.....satt i en timmerbil hela natten, men jag måste säga att det var riktigt mysigt......rätt romantiskt :) Ingen dator eller TV som störde oss, utan vi umgicks faktiskt med varann, pratade med varann om allt och ingenting och det var jättehärligt! Senare på natten la jag mig i sängen han har i i hytten och sov en stund, det skakade härligt ute i skogen och jag vart vaggad in i skön sömn....ska försöka följa med fler gånger....


Nu har jag precis kommit hem från stallet och jag fryyyser ihjäl! Shit vad jag HATAR vintern....jag vill ha sol och i alla fall 25 grader varmt....det här är inte okej!






Och inte nog med det, jag äör hungrig också....och det enda vi har hemma är korv och spagetti....men ingen ketchup...man kan ju inte äta korv utan ketchup, eller hur?!
Så jag vet inte vad jag ska hitta på riktigt....äta måste jag ju....


Men snart blir jag på bra humör igen för jag ska träffa bästaste vännen Millan ikväll.....då blir det mys. Ska bli rätt kul att vara utan grabbarna ikväll, nog för att jag tycker hemskt mycket om er med raringar men ikväll ska det bli schysst med lite tjejprat....


Nu ska jag snyta mig...snorig och jävlig! ...och sen ska jag lösa matproblemet....


Ha en schysst lördagkväll, det ska jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar