torsdag 18 november 2010

Snorar och nyser...

...men imorgon blir det jobbet igen! Börjar bli lite rastlös nu......blev en kort arbetsvecka för mig....känns inte som att det är fredag imorgon...gått fort! Blir att sticka till Millan på lördag, vet inte riktigt vad vi ska hitta på om vi ska dricka eller ej..grabbarna ska ju på Öl och Whiskeymässan i Örebro så det är faktiskt bara vi två för en gångs skull! Det är inte så ofta det är så :) Men dom dyker upp senare under kvällen skulle jag tro...

Ikväll har det varit lugnt, har käkat pizza och kollat på TV...imorgon ska jag förhoppningsvis hinna med att följa med Andreas till jobbet, åka lastbil hela natten :) Kan vara ganska mysigt.....jag hoppas jag hinner klart i stallet innan han ska åka för idag känner jag att jag verkligen VILL åka med honom, har känt mig lite ensam utan honom i veckan....så vi får hålla tummarna för det!

Jävla Jockiboi har slutat blogga tydligt. Skit också, alla  andra bloggar suger ju.

Nu ska jag se klart på lyxfällan - himla stolpskott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar