tisdag 23 november 2010

Min kamera är tillbaka!



Äntligen! Glömde den hos Sofie när vi var där på Halloweenfest! Så nu, bara en månad försent får ni se hur jag såg ut :) klädde inte ut mig allt för mycket, men lite i alla fall! Och det är ju bättre än inget!


Idag är det en jävla snöstorm ute så jag har försökt hålla mig inne så mycket som möljigt, men jag var ute en sväng med syster och hund och rörde lite på mig...trotsade vädret lite och tvingade ut mig...det var inte så farligt när jag väl kom ut. Rätt skönt att ha det gjort!

Skulle ha åkt till ridhus och tränat idag med Mulle, men mor och far tyckte att det var lite riskabelt att ge sig ut och köra transport så jag hatar vädret idag! förstörde hela min jävla dag. Var skitsugen på att träna med hästen men inte det nej....

Nu sitter jag och har mys med Svante och tittar på barskolan...sovmorgon imorgon :) börjar halv tio...så skönt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar