söndag 7 november 2010

Haft problem med datorn igen...

...men nu får vi hoppas att det inte ska krångla mer.

Har haft en bra vecka, Svante har gjort sig väldigt hemmastadd och trivs bra verkar det som! han är en riktig gulleplutt. Saga och han kommer verkligen bra överens, hon har intagit "mammarollen" lite. Söttjejen!
Har bott hos mamma och pappa ihelgen. Dom har varit bortresta så vi passade deras hus och hund, alltid mysigt att "flytta hem" ibland.
Men det var skönt att komma hem till sina egna djur och sitt eget hem faktiskt. Började faktiskt längta hem lite på eftermiddagen...så nu har jag två kelsjuka katter hos mig i soffan och ser på film. Bridget Jones på kanal 3...så klockren film! Skrattar ihjäl mig!

Men det har även varit en hel del intriger denna vecka. Har brytit men en person som jag trodde var min vän men som gjorde en sak som är svår att smälta. Jag är inte en sån som lämnar ut folk på bloggen eftersom många av mina vänner faktiskt läser det jag skriver ibland men det var väldigt jobbigt eftersom hon en gång var en av mina närmsta vänner....men jag måste fundera på hur jag vill ha det....det var för mycket skit som hände och jag vet inte om jag vill ha en sån vän. Vänner ska vara att lita på, kan man inte lita på varann ska man inte vara vänner, men imorgon ska jag till en riktigt sann vän - Maria! Vi ska ta en kaffe och prata skit som vanligt, det är alltid lika roligt!

Festade faktiskt inget i helgen....Yeeey! Första helgen på jag vet inte när som jag faktiskt var hemma och gjorde ingenting. På lördag bär det av till Millan igen....då ska vi spela spel och småfesta lite. Ska bli sjukt trevligt!

Men först en låååång arbetsvecka framför sig!
Nu blir det film. Sen dusch. Sen sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar