onsdag 10 november 2010

Snö, snö, snö...

Har spendrerat förmiddagen i pulkabacken! Men jag måste säga att idag var det rätt mysigt med snön....i alla fall när jag var med barnen på jobbet....vintertid är det ganska kul att vara dagisfröken!

Efter jobbet drog jag till stallet och red ut lite....det var inte det lättaste för det var rätt mycket snö för Mulle att klampa fram i....men en liten tur blev det....i helgen blir det ridhus! då blir det lite mer ridning....kostar 60 kr men det är det värt för att få rida inomhus!

Till middag ikväll gjorde jag Amerikanska pannkakor....blev sjukt gott! Är skitnöjd, och det var mycket lättare att göra såna än vanliga pannkakor....det var nog för att smeten till dessa var mycket tjockare så det gick snabbare....så det blir det fler gånger hemma hos familjen Rosengren-Norberg :)

Ikväll har det inte hänt så mycket. Har umgåtts med Andreas och katterna och bara tagit det lugnt....Ser på TV lite och så....



Sitter med täcke och kuddar i soffan och myser, men ska inte somna här som jag gjorde igår....sånt är skitjobbigt...men det är ju så skönt att somna till en film....

Nu ska jag läsa bloggar och kolla påp Hells Kitchen!
Nattinatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar