lördag 13 november 2010

lördag...

..innebär spelkväll och vin med bästaste vännerna! Har genomlidit denna hemska vecka med snö och slask och nu äntligen är den bästa dagen på veckan här! Vi ska sova i stan i natt för  Andreas skulle ut lite senare ikväll med nån arbetskamrat...så det kommer blir en skitkul kväll, det vet jag!!

Imorgon ska jag självklart fira lilla pappa, har inhandlat en liten present till honom såklart så imorgon kväll ska vi dit och käka middag :) Måste ju fira världens bästa far!

Nu blir det stallet och lite ridning i snöslasket....suck, lagom roligt!

Veckans städning är även avklarad, jag är så nöjd att jag hann med det...så mitt hem är nu jätterent och snyggt, har bara lite tvätt att ta hand om...skönt att ha allting städat innan helgen....

Nu ska jag hänga tvätt och sen dra....blir ingen bild i detta inlägg för jag har morgonrufset kvar :)
Slänger upp en sen ikväll innan jag drar till stan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar